De'Longhi EN 690.T zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi EN 690.T zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

marjo67 11-06-2010
Geschreven voor: De'Longhi EN 690.T zwart

hallo ik heb een vraagje ik ben van plan een nespresso aan te schaffen maar nu zag ik dat bij de 700 serie een extra knopje zit voor melk wat doe je daar extra mee want dat kan ik nergens ontdekken krijg je dan alleen warme melk voor b.v. waar je dan met een beetje chocopoeder chocomelk mee kan maken wie van jullie kan mij antwoordt geven

armand.v 03-12-2009
Geschreven voor: De'Longhi EN 690.T zwart

prima toestel, makkelijk in gebruik. met de nespresso cupjes proef je echte koffie vergeleken met senseo. ook de melkstomer werkt perfect. keuze uit (te) veel smaken, dus wel eerst testen voordat je een hele doos aanschaft. twijfelde tussen de EN680 (metaal) en EN690 (titanium), jammergenoeg is titanium een opgedrukt stippeltjes patroon, metaal is mat zilver en eigenlijk mooier.